torsdag 19 juni 2008

Minnen

Nu blir det ett par inlägg med bilder här på bloggen. Anledningen är förståss min nya kamera... Jag älskar den, och har tagit så mycket bilder att jag vill visa ett urval av dem här. Håll nu i tankarna att jag inte är någon mästerfotograf, så det är inte världens bästa bilder precis. Men man lär sig ju allt eftersom, eller hur :) Tar ett tag att lära sig använda en systemkamera.


Det här första inlägget med bilder handlar i alla fall om nostalgiblommor. Smörblommor och de vita (vet inte vad de heter) var sådant vi plockade buketter av när vi var små. De små vita blommorna på en av bilderna påminner riktigt mycket om sommar i barndomen :)
"Blåsblommor" påminner också om när vi var små. Det är ju gamla maskrosor (tror jag), och det var så kul att blåsa bort det vita på dem :)
Har ni någon speciell typ av blomma som påminner mycket om barndomen?

















































Inga kommentarer: