lördag 28 juni 2008

Byta blogg?

Som jag skrivit tidigare så har jag ju inte bestämt om jag ska lägga ner den här bloggen och endast skriva på min andra. Jag gillar den nästan mer, men den här är min första blogg och ligger mig rätt varmt om hjärtat. Det är tack vare den här bloggen som jag började älska att blogga. Därför är jag så velig.
Så därför undrar jag nu:
Finns det någon som följer den här bloggen (förutom familj och släkt som jag vet om)? Skulle ni följa med om jag lade ner den och fortsatte med min andra blogg (på blogg.se)?
Jag brukar inte få så många kommentarer, trots att det enligt besöksräknaren är drygt 10 unika besök per dag. Men nu skulle jag bli så tacksam om jag kunde få kommentarer på det här inlägget, även om det står att alla inte skulle följa med. Men det är bara så att jag vet :-)

Hoppas ni har en jättebra lördag och att ni har lika fint väder som vi har här i Piteå!

Inga kommentarer: