lördag 7 juni 2008

Min gymnasieskola

Igår var det precis på dagen fem år sedan jag tog studenten. Det var fredagen den 6 juni 2003! Känns som om det var igår, samtidigt som det känns som om det var hur länge sedan som helst. Fem årskullar (med årets inräknad) har hunnit gå ut gymnasiet sedan jag gjorde det. Känns lite overkligt. Tänk att tiden går så fort, det är nästan läskigt!

Här är i alla fall två bilder som jag tog under en promenad i vår. Var bara tvungen att fota skolan, eftersom det var här jag tillbringade de hittills tre bästa åren i mitt liv! Det var raka motsatsen mot högstadiet...
Ursäkta att bilderna är så små. Jag sparade dem från min andra blogg, och råkade spara dem alldeles för små. Kanske gör gör bilderna lite större när jag kommer hem och lägger ut dem istället på den här bloggen. Vi får se, det syns ju som sagt i alla fall vad det är på dem :)

Inga kommentarer: