torsdag 19 juni 2008

Kort uppdatering

Såg att jag inte uppdaterat den här bloggen sedan inlägget om att det snöat uppe i Kiruna. Jag ber om ursäkt för det. Däremot tickar min besöksräknare vidare, vilket betyder att det ändå kommer in någon och kollar här. Det är jättekul! Ska försöka bli bättre på att skriva också... Har en annan blogg, men jag känner mig inte riktigt redo att sammankoppla den med den här än. Kanske senare, men inte nu. Satt igår och försökte klura på lite designkoder på Blogger, men det gick inte något vidare. Koderna på blogg.se är BETYDLIGT lättare :) Har gjort en speciell blogg för sådana experiment, så jag inte ska förstöra den här.
Har även gjort (ytterligare) en ny header till den här bloggen. Den blev väldigt enkel, eftersom jag inte hittade några bilder jag ville ha med. Såg ni förresten att bloggen bytt namn? Adressen är ju förståss samma, men själva bloggen heter inte "Livet enligt mig" längre. Var aldrig riktigt nöjd med det namnet, så nu får den heta "Erica med C" ett tag istället.
Jag gjorde den nya headern mest för att jag ville testa mitt nya typsnitt. Har sett det på en massa bloggar, men inte hittat namnet på det någonstans. Men igår fick jag reda på vad det heter.
Nej, nu måste jag sluta. Vi hörs allihopa!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: