tisdag 6 maj 2008

Photoshop, Illustrator, InDesign...

Gissa vem som har Photoshop, Illustrator och InDesign i datorn?!! Det är så kul! Nu återstår bara att utforska dessa program lite grann... Det gäller ju att lära sig så mycket som möjligt, så jag kan utnyttja deras möjligheter :) Photoshop kan jag ju visserligen redan (även om det finns saker kvar att lära sig där också), men de andra två programmen håller jag på att spricka av nyfikenhet över. Illustrator verkar jätteroligt! InDesign har jag inte fått så mycket hum om än. Var bara in en snabb vända igår för att se hur det såg ut. Men jag älskar ju design, så jag lär inte bli besviken... Och att hela kalaset tog upp drygt 7 GB spelar ingen roll. Har ju 130-någonting GB kvar :-D Jag vet; min nya dator är gigantisk!
Jag kanske ska försöka mig på att göra en ny header till den här bloggen också... Den jag har nu är ju från tiden då jag trevade mig fram lite försiktigt med Photoshop och inte hade alla nya PS-penslar. Så helt plötsligt kan det vara en ny header som ni möts av när ni kommer in på den här bloggen :)

Inga kommentarer: