måndag 19 maj 2008

Like a dream come true!

Den här helgen har varit otroligt rolig! Jag har ägnat mig en massa åt min favoritsysselsättning; att fotografera. Och inte med vilken kamera som helst... I fredags efter jobbet åkte jag till Elgiganten och köpte en CANON EOS 400D!! En sådan kamera som jag drömt om så länge! Jag är väldigt lycklig just nu, kan jag bara meddela :)

Efter ett par år av längtan, månader av funderingar fram och tillbaka och en noga genomgång av ekonomin så blev det till slut en sådan kamera! Det blev till att ladda batteriet direkt jag kom hem från Elgiganten, och i lördags tror jag att jag tog sammanlagt över 200 bilder! Mest på små onödiga detaljer, men det är ju så man lär sig kameran... :) Så från och med nu kommer det att bli fler och bättre bilder här på bloggen.

3 kommentarer:

Annika sa...

Erica! Vilken FIN kamera!! Grattis!!
Vad tycker du om att ha en SLR? Måste vara jättekul att experimentera med den! KUL!!

Erica sa...

Svar:
Annika: Tack, jag är jättenöjd med min nya kamera :) Köpte den som sagt i fredags efter jobbet, och under lördagen tog jag över 200 bilder :)
Jag har en vanlig "lillkamera" också. Men jag är så intresserad och vill utvecklas inom fotografi att den inte riktigt räcker till för det. Men jag kommer ändå att behålla den, eftersom det ibland är mer praktiskt med en sådan.
Så nu kliar det i fingrarna efter att fortsätta utforska den EOS:en :)
MVH /Erica

Anonym sa...

varfor inte:)