söndag 4 maj 2008

Lång bloggpaus

Jag vill börja med att be om ursäkt för den långa bloggpaus det blivit på den här bloggen. Hoppas att någon vill fortsätta läsa här ändå :) Det är nämligen så att den andra bloggen sammanslaget med Photoshop har tagit upp så mycket av min tid på sistone. Så den här bloggen har kommit lite på efterkälken. Uptäckte till och med att jag inte ens skrivit 20 inlägg under april månad...! Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig. Däremot verkar bloggvärlden i överlag vara lite "segare" under sommaren. Det beror ju förmodligen på att alla ägnar tid utomhus istället för att sitta inne vid datorn.
Jag har också fått hjälp med att ominstallera min nya dator, så jag har inte haft tillgång till den under andra halvan av den här veckan. Men nu blir det bättre. Håller just på att få Photoshop igen (och Illustrator). JIPPIE!!! Ska bli så kul, och kul att se vad Illustrator egentligen är för program. Har hört så mycket om det på andra bloggar.
Det här inlägget blir inte så långt, men jag lovar att uppdatera er så fort som möjligt.

Hoppas ni haft en trevlig valborgsmässoafton och en trevlig helg!

Inga kommentarer: