söndag 13 juli 2008

The end of an era...

Okej, inte riktigt, men för mig känns det nästan så, eftersom det här är min allra första blogg och det har tagit länge innan jag kunnat ta beslutet att sluta skriva här. Men som sagt så brinner jag mer för min andra blogg. Jag vet inte om eller hur många personer som brukar följa den här bloggen regelbundet, men om det finns någon så är ni hjärtligt välkomna in till min andra blogg, där jag fortsätter bloggandet. För det har jag nämligen inga planer på att sluta med! Jag måste säga att det här inlägget kändes mer vemodigt än jag trodde det skulle göra, men men...

Från och med nu kan ni hitta mig på en blogg.se-blogg med adressen:

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej är designen klar ännu? :)

Anonym sa...

Hej, du jag undrar en sak, hur lägger man till Besöksräknare i bloggen? Har en HTML kod men vet inte vart jag ska lägga in den.

Skulle va tacksam för hjälp :)
du kan bara skicka en kommentar i min blogg ifall du har lust.

/nenne

Anonym sa...

hej.
Ville bara säga att du ha en Fin blogg. =) Hoppas du ha en haft en bra dag.
Kram

Anonym sa...

Hej.
Ville bara säga att du ha en väldgt fin blogg. Hoppas du ha haft en bra dag :)
Kram

Tilda sa...

Fick du den möjligen av dina föräldrar? Isf kan de få min adress alltså, det är inga problem.. ;) Hehe

Anonym sa...

Hej !
Gillar du att fota ^^ ?
Om du gör det gå gärna in på min blogg och kola där jag fotar med min canon systemkamera och uppdaterar varje dag :) , lägger in foto tips , foton jag tar , massa annat och vanliga dagboks inlägg ! :D
Förlåt om du inte gillar sånna inlägg att jag reklamerar mig men vill bara vissa andra att det faktiskt finns en son blogg som jag har ;p , kanske några personer som bli intresserade ?

www.wikiwiktoria.blogg.se
jätte kul om du kollar :)

Anonym sa...

Genеrally the flex bеlt is a belt you strap
on about your ωаist аnԁ three sρecifіcally
plаced ρads aгe what аѕsist cοntгact уouг abs.


Αlso vіѕіt my homepage:
http://Prnewswire.com/news-releases/flex-belt-review-and-latest-coupon-code-savings-now-featured-at-awesomealldaycom-190317331.html
my webpage :: www.plan-a.es